21 Kasım 2014 Cuma

Bodrumda sikiş hikayesi

mrb ben hacer 29 yaşındayım evliyim eşim 39 yaşında cocugumuz olmuyo doktor lara gittik ve eşimde sorun oldugunu öyrendik çok cabaladık ve cocugumu olmuyodu bi gün eşime ne yapacaz diye sordum cocuk istiyoruz bende oda bana bi teklif sundu tatile cıkalım ve orda biriyle tanış ve beraber ol gebe kal dogur ama kiömse bilmesin şaşırdım önce hoşumada gitti kabul ettim bodrum yalı kavaga gittik otel denize sıfır neyse üzerime tanga bikinimi giyip denize gittim eşim beni uzaktan kesdiyo biri yanıma yaklaşıp ingilizce bişeyler diyo bende türkiş dedim esmer biriydi atletik vüçutlu ismi ivandı neyse dennizde beraber yüzmeye başladık şakalar felan derken beni öptü bve odasına davet etti odasına gittim eşimn takipte tabiki odasına girdim sevişmeye başkadık aletini çıkardı ve yalamamı söyledi sünnetsizdi yalamaya başladım beni uzatıp kendiside benimkini yalamaya başladı içime girip gitmeye başlayınca o esnada kapı caldı kapıyı acınca şaşırdım koçamdı içeri girdi adam şaşırdı sorun yok dedi eşim beraber yapacaz dedi ikisi bir olup beni sikmeye başladılar saatlerce adama her boşaldıkca içime boşalmasını söylüyodu oda içime boşalıyodu akşam odamıza gel orada devam edelim dedi akşam adam odamıza geldi bi hafta öyle seks yaptık adam öyle güzel seks yapıyoduki adama aşık oldum ben hergün istemeye başladım eşim uyuyoken adamın yanına gittim arkadan istedi olmaz dedim ama canımda istiyodu adam güzel seks yapıyodu ve arkadanda yarragın tadına bakjmak istedim ve arkayıda ona verdim öyle siktiki beni kannalr içinde kaldım ama zevklide oldu neyse şimdi hamileyim hiç tanımadıgımız adamdan eşimde mutlu bende bukadar.

5 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
  2. Mehrabalar. Gizli bir sırdaş arayan evli, bekar; seks hayatı monotonlaşmış, küçük kaçamak yapmak isteyen bayanlar, Eşini paylaşmaktan zevk alanlar. Ben İstanbuldan Hakan. 31 yaşında, 1.78 boyunda atletik yapılı biriyim.. Saygı ve en önemlisi de GİZLİLİK içerisinde güzel vakit geçirmek istiyorsanız istediğiniz zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz.. Sevgilerr.. occanerrr@gmail.com 0535 814 9664 (Rica ediyorum gayler aramasın)

    YanıtlaSil
  3. Slm 39 yasim 1,76 boyum 76 kg ankara ve civarindan ne istedigini bilen gizlilige onem veren olgun genc evli bekar bayanlar ucuncu arayanlar hep okumayalim birazda yasayalim arayin tanisalim kaynasalim ozele acik 536 329 77 17

    YanıtlaSil
  4. Ankaradan selam azgın bayanlar gelsin görüşelim 0555 895 79 82

    YanıtlaSil