21 Kasım 2014 Cuma

Yan odada siktirdim

Merhaba ben özlem sekse doymayan kocamın önünde arkadaşlarıyla delilerce sikisen bir evli bayanim beni diken bırakamıyor o kadarda ateşli ve seksi vücuda sahibim yine kocamin arkadaşı bize geldi hep beraber oturduk muhabbet ettik bu esnalarda kocam yanimizdan her ayrildiginda mutlu beni elliyor opuyor kalcalarima sikini dayiyordu saat geç oldu o gece yapmicagimi söyledim ama öyle olmayacaktı arkadaşa salonda yatak yaptım bende kocamla odamıza gittik kocam seks yapalım dedi ben istemedim onu iyice gerdim ve kizdirdim sonrada uyumasını bekledim ben o esnada kalktim ve yan odaya gittim mutlu ise uyuşmuyordu beni görünce şaşırdı yaninda yer varmı dedim televizyon izliyordu ışıklar kapalıydi yorganına kaldırdı gel dedi bende kalcalarimi ona yaslicak şekilde yattım hemen başladı beni öpmeye parmaklamaya deliriyordum elimi pijamasindan içeri soktum ve sikini avuclarima aldim siki tas gibi oldu ve o pozisyonda kilodumu siyirdi ve amcigima yerleştirmeye başladı kocam ise içerde uyuyordu sikini dibime kadar sokuyordu sonra kalktim aldım sikini agzima boğazına kadar soktum deliler gibi yaliyordum sonra bu oturur pozisyonda kucağına çıktım ve amcigima sürmeye başladım o da beni kalcalarimdan tuttuğu gibi soktu amima başladım inmeye inleye siktirmeye beni çok iyi sikiyordu bu pozisyonda memelerimi emdirdim sikinin tadına baktım sonra bu beni aldı altına kaldırdı bacaklarimi başladı sikmeye vura vura kalcalarimdan sesler geliyordu çığlıklar atmaya başladım kendimi kaybettim öyle fena sikiyordu kocam duymuştur dedim kesin ve kapıya baktım bizi izliyor sonra karşımıza geçti dimdik sıkıni sivazlamaya başladı mutluda daha sert sikmeye başladı bende kocamim nasıl iyi sikiyormu dedim devam edin dedi mutluya karim senin istediğin gibi sikebilirsin dedi onu duyunca daha bi sert sikmeye başladı arkama geçti dayadi sikini gotume başladı gotumden sikmeye beni doyuruyordu onun yarragiyla cosuyordum sonra kocamda dayanamadı yattı altima beni aldı kucağına soktu amcigima mutluda gotume yerleştirdi ikisi birden başladılar sikmeye bir kocam sokuyor bir mutlu başladılar beni deli gibi sikmeye boyle bir zevk yok kocam ve arkadaşı beni sikkeriyle zevkin doruklarına çıkardılar ve ikisinde ayni anda sokmaya başladılar kocam da mutluda sikkerini dibine kadar a yeni anda yerleştiriyorlardı sert sert amim gotum sikle doluyordu sonra mutlu beni kocamdan aldı ve yatırdı yatağa üstüme abanarsk soktu amima başladı makine gibi sikmeye ve sonra büyük bir inlemeyle amcigimin derinlerine bosalmaya başladı deliriyordum kocamin yaninda arkadaşı içime bosaliyirdu son damlasına kadar vura vura bisaldi bak dedi karina bosaliyirum amini spermlerimle doldurdum dedi sonra kocam soktu başladı vurmaya amcigim murlunun spermleriyle dolu kocama siktiriyordum büyük bir inlemeyle oda boşaldı superdi bunun üzerine mutlu sikini ağzıma verdi yaladim emdim başladı eliyle oksamaya ve ağzıma ikinciye boşaldı kocam da sıkıntı dayadi agzima o da boşaldı ikinciye ikisininde sikini emiyor agzimda döller le bir onu bir onu sokuyordum beni yapamaya başladılar zevkten ucuyordum kocalarim benim dedim hadi yatağa dedim ikisininde aldım yatakta uyuduk

8 yorum:

  1. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Mrb ben ist akın 1.83 boy 70 kilo atletik biriyim. Reel ilişki tercihimdir.i İstanbul içi ve sexi gerçek anlamda yaşamak isteyen tüm bayanlar arayın tanışalım. Gaylar kesinlikle aramasin hadi bayanlar bekliyorum.. 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  3. Slm ankara ve civarindan gizlilige onem veren ne istedigini bilen olgun genc evli bekar bayanlar ucuncu arayanlar arayin tanisalim okumakla kalmayip yasayalim 38 yasim 1,76 bym 76 kg ozele acik tel 536 329 77 17 zorbey-068@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil
  5. Slm 39 yasim 1,76 boyum 76 kg ankara ve civarindan ne istedigini bilen gizlilige onem veren olgun genc evli bekar bayanlar ucuncu arayanlar hep okumayalim birazda yasayalim arayin tanisalim kaynasalim ozele acik 536 329 77 17

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Ankaradan selam azgın bayanlar gelsin görüşelim 0555 895 79 82

    YanıtlaSil
  8. Adana dan ateşli kadınlar arasın veya yazsın 05423424440 kalite ve gizlilik şartı il

    YanıtlaSil