21 Kasım 2014 Cuma

Dershanedeki Sikiş Hikayem

Merhaba ben Erdem;
18 yaşında orta boylarda 72 kilo birisiyim. Dershanedeki sınıf arkadaşım meltemle aramda olanları sizlere anlatacağım. İlk olarak şunu söyleyeyim anlattıklarımın hepsi yaşanmış hikayedir. Matematiğim iyi olduğundan dolayı herkes matematik dersinde yanımda oturmak ister Meltem de dahil bunlara. Bir gün yine meltemle derste oturuyoruz çantasından ruju yere düştü. Almak için eğildiğinde öyle muhteşem bir görüntü vardı ki anlatamam! Bembeyaz tenine kırmızı sutyen o kadar yakışmış ki aklımı başımdan aldı. Ben melteme yaklaşıyordum gitgide bir ara kendimi kaptırdım elimi omzuna atacaktım sonra zor tuttum kendimi. Akşam saat 6 gibiydi hava kararmıştı Meltem dershanenin yakınlarında oturuyordu bense otobüse binecektim ama Meltem’e korkarsan seni götüreyim evine kadar dedim. Sonra hiç beklemediğim bir şekilde tepki aldım ve meltem Beni değil de vücudumu götüreceksen gel dedi. Eve kadar yürüdük bir yandan da konuşuyorduk. Rujunu almak için eğildiğinde göğüslerine baktığımı görmüş kahpe. Bana nasıldı diye sordu bende inanılmaz güzeller diye cevap verdim. Gittiğimizde ailesi daha gelmemişti araba kiralama yerleri var ailesinin o yüzden 8 den aşağı gelmezlermiş. Eve girdiğimizde direkt kapıyı kapatır kapatmaz bunu duvara yasladım ve öpmeye başladım meltemde kapının kapanmasını bekliyormuş orospu. Deli gibi birbirimizi kemiriyorduk. Daha sonra odasına giderek bir taraftan da soyunarak seviştik. Sanki tüm vücudunun kokusu odayı sarmış yatağı dolabı sütyen külot kokuyordu. Mayhoş bir koku vardı orospunun odasında. Bunu yavaşça yatırdım bir tek külodu vardı altında onu da bir çırpıda çıkardım. Meltem’in amının dudaklarını yaladım iki üç dakika kadar sonra zevk suyu gelince tiksindim ve dudaklarına geçtim tekrar. Artık benim yarak dolmuş taşmıştı girmek istiyordu o kaşarın amına bende ona o güzelliği yaptım ve yarağımı amına dayadım. Bacaklarını sırtıma dolayıp daha hızlı çakmamı sağladı. Hızlanıyordum çok geçmeden boşaldık çünkü sevişirken iyice kıvama gelmiştik. Daha sonra annesi falan gelir diye hemen ayrıldım evden fakat her akşam meltemi evine ben bırakıyorum.

4 yorum:

  1. Mrb ben ist akın 1.83 boy 70 kilo atletik biriyim. Reel ilişki tercihimdir.i İstanbul içi ve sexi gerçek anlamda yaşamak isteyen tüm bayanlar arayın tanışalım. Gaylar kesinlikle aramasin hadi bayanlar bekliyorum.. 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
  2. Slm 39 yasim 1,76 boyum 76 kg ankara ve civarindan ne istedigini bilen gizlilige onem veren olgun genc evli bekar bayanlar ucuncu arayanlar hep okumayalim birazda yasayalim arayin tanisalim kaynasalim ozele acik 536 329 77 17

    YanıtlaSil