21 Kasım 2014 Cuma

Komşu ablası bana nasip oldu

Merhaba Ben Alper;
18 Yaşında 180 boyunda ela gözlü yakışıklı kaslı bir çocuğum. 5 ay önce yazlığa gitmiştik. Sıkılmayayım diye yazlığa küçüklüğümden beri çok sevdiğim arkadaşımın ailesini davet etmişti. Ben arkadaşımı severim ama ablasını daha çok severim. Arkadaşımın ablası da 175 boyunda üniversite son sınıfta okuyan beyaz tenli gothic bir kız. Bir kaç gün sonra bize geldiler. Arkadaşımın ablasının adı Cerendi. Üstünde kırmızı bir elbise vardı ve bacakları falan ortadaydı. Bacakları öyle güzeldir ki küçüklüğümden beri o bacaklara boşalma hayallerim vardı. İlk gün akşam ben Arkadaşım ve Ceren abla poker oynuyorduk derken konu birden kız meselesine gitti ben de ne olsun Ceren abla kızlar bize bakmıyor falan dedim. Olur mu öyle bakan vardır dedi. Saat 3:00e geliyordu yattık. Bundan 2 gün sonra arkadaşım bisikletle turlamaya çıktı. Biz ikimiz evde tek kaldık. Bir süre konuştuktan sonra konu cinselliğe geldi. Biraz daha konuştuktan sonra ceren abla milli olmak ister misin? diye sordu. O an utandım ama onu istiyordum. Elime 3-5 lira tutuşturdu ve git 2 bira al gel dedi. O yolda neredeyse boşalıyordum. Ben yokken fileli çorap kolluk falan giyip iyice azdırıcı bir görünüş almıştı. Karşımda portakal memeli kılsız amlı bir kız görünce şok oldum. Beni de soydu ve penismi okşadı. Daha sonra balkona geçip uzun uzun konuştuk ve biralar bitince hadi başlayalım aşkım dedi ve beni duvara yapıştırdı uzun süre öpüştük ve benim odaya girdik. Ceren’in dudaklarından yalamaya başladım göbek deliğine bir yuvarlak attım ve amı karşımda ıpıslak duruyordu. Daha fazla dayanamadım ve kafasını penisime bastırdım. O kadar güzel çekiyordu ki neredeyse bayılacaktım. Daha sonra onu yatağa attım ve götüne girdim. Sarhoş olduğu için fazla hissetmedi bağırınca çevreden komşular rezillik çıkarmasın diye amına girdim. Bir 10 dk kadar siktikten sonra penisimi bir çıkardım kanla karışık boşaldı. Bende kanına boşaldım ve karıştırıp tadına baktım. 2 dk sonra birlikte banyoya girdik ve bir posta da orda siktim.

5 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
  2. Mehrabalar. Gizli bir sırdaş arayan evli, bekar; seks hayatı monotonlaşmış, küçük kaçamak yapmak isteyen bayanlar, Eşini paylaşmaktan zevk alanlar. Ben İstanbuldan Hakan. 31 yaşında, 1.78 boyunda atletik yapılı biriyim.. Saygı ve en önemlisi de GİZLİLİK içerisinde güzel vakit geçirmek istiyorsanız istediğiniz zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz.. Sevgilerr.. occanerrr@gmail.com 0535 814 9664 (Rica ediyorum gayler aramasın)

    YanıtlaSil
  3. Slm 39 yasim 1,76 boyum 76 kg ankara ve civarindan ne istedigini bilen gizlilige onem veren olgun genc evli bekar bayanlar ucuncu arayanlar hep okumayalim birazda yasayalim arayin tanisalim kaynasalim ozele acik 536 329 77 17

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bize nasip olmuyor herhal 5 kisi yazip duruyoz :))

      Sil