21 Kasım 2014 Cuma

Fabrikadaki sikiş hikayem

merhaba adım Eray..
Düzce’den yazıyorum 174 boyunda 65 kilo esmer ve sportif bir vücuda sahibim.yakışıklı sayılırım ama bu o kadarda önemli değil önemli olan ÇENE :)

2006 Senesinde fabrikada çalışırken Kadriye diye bi kızla tanıştım iyi arkadaştık hemen hemen her molayı birlikte geçiriyor ve hafta sonlarıda buluşuyorduk..

bi gün kadriye erkek arkadaşım beni istemeye gelicek dedi bende senin adına sevindim ne mutlu sana artık hayallerin mutlu oluyo dedim güldü.. ve 1 ay sonrada evlendi fabrikadan çıktı.. geçen zaman içinde bende evlendim çocuk sahibi oldum 2013 yazına kadar kadriyeyi hiç görmedim.. taaa ki oğlumla beraber markete alışverişe gidene kadar..kadriyeyi gördüm markette konuştuk biraz telefonları aldık filan arada bi mesajlaşıoduk soğuk bir aralık akşamı eşim evde yoktu çocuğuda alıp gitmişti şeytan durttu beni msj at diye kadriyeye mesaj attım hemen cevap geldi dışardayım yan lızım gelir misin diye gittim yanına konuştuk kahve yapabilrim sana dedim kabul etti.. benim eve geldik kahveleri yaptım oturduk konuşuyoruz ufo cok bunalttı deyip ustunu çıkardı 5 dkk geçmedi tshirtude çıkardı aynı zamanda yaklaşıordu bana ok yaydan çıkmıştı artık geri donemezdık öpüşmeye başladık..

kadriye o kadar güzel öpüşüyordu ki karım bile o kadar iyi değildi.. sonra pantolunumu çıkardı yarağımı alıp ağzına oyle güzel yalıyordu ben sadece inliordum onu ayağa kaldırıp biraz daha öpüştükten sonra koltuğa domalttım kadriyeyi ..

– lütfen arkadan yapma dedi.
– merak etme herşeyin zamanı var sen artık benim ikinci karımsın dedim ..

yarağımı tükürükleyip amına yasladım daha yavaş demeden kökledim bağırta bağırta 20-25 dk siktim kadriyeyi oda rahataladı bende artık fırsatımız oldukça görüşüp sikişiyoruz 2.karımla

sevgiyle seksle kalın.. hoşkalın

4 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
  2. Mehrabalar. Gizli bir sırdaş arayan evli, bekar; seks hayatı monotonlaşmış, küçük kaçamak yapmak isteyen bayanlar, Eşini paylaşmaktan zevk alanlar. Ben İstanbuldan Hakan. 31 yaşında, 1.78 boyunda atletik yapılı biriyim.. Saygı ve en önemlisi de GİZLİLİK içerisinde güzel vakit geçirmek istiyorsanız istediğiniz zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz.. Sevgilerr.. occanerrr@gmail.com 0535 814 9664 (Rica ediyorum gayler aramasın)

    YanıtlaSil
  3. Slm 39 yasim 1,76 boyum 76 kg ankara ve civarindan ne istedigini bilen gizlilige onem veren olgun genc evli bekar bayanlar ucuncu arayanlar hep okumayalim birazda yasayalim arayin tanisalim kaynasalim ozele acik 536 329 77 17

    YanıtlaSil